ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa opału– pelletu do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w ŁącznieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa opału– pelletu do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie

Szczegóły informacji

Dostawa opału– pelletu do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Zakup

Zamawiający: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie

Termin składania ofert / wniosków: 2023-11-27 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-12-04 09:00:00

Treść:

Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówienia o wartości równej bądź przekraczającej 50 tys. złotych netto do
kwoty równej bądź niższej 129 999,99 złotych SP w Łącznie.
OGŁOSZENIE
Dyrektor Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie zaprasza do składania ofert na
wykonanie zamówienia pn.: Dostawa opału– pelletu do Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda
Pileckiego w Łącznie.
(opis zamówienia)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) pelletu na sezon grzewczy 2024,
dla Szkoły Podstawowej w Łącznie w następujących ilościach: pellet - około 80 ton o parametrach:
 Granulacja, (średnica) – 6-8mm,
 Wartość opałowa – nie mniej niż 17MJ/kg,
 Maksymalna zawartość popiołu – nie więcej niż 0,5%,
 Maksymalna wilgotność – nie więcej niż 12%,
 Pellet workowany.
Warunki dostawy: jednorazowa dostawa 4-12 ton, samochodami samowyładowczymi. Warunki płatności
30 dni od wystawienia faktury.
1. Termin składania ofert: od 27.11.2023r. do 04.12.2023r. do godziny 09.00.
2. Miejsce składania ofert: Szkoła Podstawowa im. rtm. Witolda Pileckiego w Łącznie, Łączno 48b, 14-300
Morąg, tel. 89 757 5010, fax. 89 757 5010,mail: sekretariat@splaczno.edu.pl
3. Forma składania ofert: forma pisemna - list, e-mail (sekretariat@splaczno.edu.pl ),
4. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. Warunki udziału w postępowaniu: o
wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia w zakresie
realizacji przedmiotu zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty: najniższa cena,
6. Inne postanowienia:
a. dostawa partiami na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w terminie od 1 stycznia 2024r.
do 31 grudnia 2024 r. Od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego,
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w ciągu 48 godzin do Szkoły
Podstawowej w Łącznie, Łączno 48b, 14-300 Morąg.
b. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązuje się do dostarczenia w dniu
podpisania umowy:
i. aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez przystąpieniem do udziału w
niniejszym zapytaniu ofertowym;
ii. zaświadczenia o nadaniu nr NIP.
7. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: sekretariat Szkoły, tel. 89 757 5010, strona
www szkoły: www.splaczno.edupage.org
8. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówienia o wartości równej bądź
przekraczającej 50 tys. złotych netto do kwoty równej bądź niższej 129 999,99 złotych., stanowiącego
załącznik nr 1 do Zarządzenia Dyrektora Szkoły nr 6/2020/2021 z dnia 04.01.2021 r., z zastrzeżeniem
art. 701 ust. 3 oraz art. 703 ust. 2 kodeksu cywilnego.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony